Aydın Turist Rehberleri Odası olarak, Turizm Haftası kapsamında Kuşadası Davutlar Meslek Yüksekokulu tarafından düzenlenen turizm seminerine, Yönetim Kurulu Başkanımız Ozan Gündüzalp panelist olarak katılım sağlamıştır.
20.04.2026 tarihinde düzenlenen seminerde 2025 turizm sezonu değerlendirilmiş, 2026 yılına ilişkin beklentiler ele alınmıştır. Etkinlikte emeği geçen tüm paydaşlara teşekkür ederiz.








